Hem

Kunskap, service

och mjuka värden som konkurrensfördel

CAPAZ – ett resultatskapande företag

Det är egentligen ganska enkelt. Det ena ger det andra. Ju mer kunskap man besitter inom de områden man verkar, desto säkrare känner man sig. Och desto bättre blir resultatet.

Att ha stor kunskap om sina produkter och tjänster innebär också att man kan agera som en aktiv serviceperson och säljare, till skillnad från att vara en passiv ordermottagare.

 

Skapa ett värde högre än priset

Att aktivt sälja en produkt eller tjänst är ett resultat av det förtroende man skapar genom att visa att man kan det man jobbar med. Aktiv service och försäljning är kanske den viktigaste delen av den totala affären och det som skapar långsiktiga relationer med kunderna och ger dem det vi brukar kalla ”ett värde högre än priset”.

 

Läs vårt


NYHETSBREV


 

Capaz Group Sweden · Box 46 · SE-563 21 Gränna · Sweden

Tel +46 706 71 33 66 · info@capazgroup.se · www.capazgroup.se